Szybki przewodnik, jak zacząć korzystać z marketingu mobilnego
Marketing mobilny to jedna z najnowszych metod reklamy dla każdego rodzaju biznesu.
Jeśli zostanie to zrobione poprawnie, z pewnością odniesiesz wiele korzyści ze wszystkich swoich wysiłków. Ten artykuł został napisany, aby pomóc Ci poznać metody, które działają i czego unikać w Twojej mobilnej kampanii marketingowej.Zdobądź szkolenie. Wielu dostawców oferuje programy szkoleniowe dotyczące bezpiecznego i prawidłowego prowadzenia kampanii marketingu mobilnego. Ci ludzie nauczą Cię wszystkiego, od tego, jak często wysyłać oferty i wiadomości, po przepisy, których będziesz musiał przestrzegać podczas trwania programu. Skorzystaj z tego.Skieruj swoją wiadomość również do osób, do których ją wysyłasz. Jeśli wyślesz swoim klientom zbyt wiele wiadomości, które ich nie dotyczą, najprawdopodobniej zrezygnują oni z subskrypcji wiadomości tekstowych lub e-mailowych. Nie wysyłaj klientom „śmieciowej” poczty przez ich telefony komórkowe, jeśli chcesz, aby byli zainteresowani.Zdecyduj już teraz, czy zamierzasz używać kodów QR czy 2D w swojej kampanii mobilnej. Twoi odbiorcy mogą nie rozumieć, jak wykorzystać określoną technologię, więc musisz upewnić się, że wybierasz coś aktualnego, popularnego i przyjaznego dla ludzi. Prowadzisz marketing do zwykłych ludzi; nie każdy będzie obeznany z technologią.Spróbuj ustalić budżet i trzymaj się go, jeśli chcesz skutecznie sprzedawać. Przekroczenie budżetu może szybko doprowadzić do rozpadu kampanii, choćby dlatego, że możesz zacząć zmieniać sposób postępowania ze względu na strach przed pieniędzmi. Pracuj skrupulatnie, aby zmieścić się w budżecie i osiągnąć sukces w marketingu mobilnym.Tworząc kod QR dla drukowanych reklam, użyj skracacza adresów URL, aby kod QR był jak najprostszy. Proste kody QR są łatwiejsze do skanowania. Jeśli potencjalny klient musi wielokrotnie zeskanować kod QR, może się poddać, co będzie kosztować klienta.Wszyscy marketerzy mobilni powinni pamiętać, że marketing mobilny nie jest typową strategią marketingową.
W rzeczywistości to wcale nie jest strategia.
To po prostu środek komunikacji. Próba podejścia do marketingu mobilnego jak do podstawowego marketingu internetowego po prostu nie zadziała w końcu dla Ciebie.Aby mieć udaną samodzielną platformę mobilną, musisz mieć bazę domową. Skoncentruj swoje wysiłki na tworzeniu obecności mobilnej, która przyciąga nowych użytkowników do Twojej domeny i łączy się z istniejącymi użytkownikami. To okropny pomysł, aby opierać swój biznes wyłącznie na platformie mobilnej.Kiedy promujesz konkretne wydarzenie, wyślij mobilną wiadomość marketingową na kilka godzin lub dzień przed wydarzeniem. Klienci, którzy są naprawdę zainteresowani wydarzeniem, mogą łatwo zapomnieć o wiadomości, jeśli wyślesz ją na kilka dni przed wydarzeniem. Nie chcesz, aby Twoi klienci niczego nie przegapili.Uważaj, aby podczas marketingu mobilnego nie wychodzić na prześladowcę swoich klientów. Nie chcesz, aby wyglądało na to, że pytasz o ich dokładną lokalizację, a jeśli zdarzy ci się wiedzieć, gdzie się znajdują, może nie powinieneś przekazywać tych informacji. Uczucie „obserwuję cię” jest bardzo niepokojące.Spraw, aby Twoje wiadomości były zwięzłe. To nie jest czas na martwienie się o idealną pisownię, ponieważ masz ograniczoną liczbę znaków, których możesz użyć. Jeśli wybierzesz „B” zamiast „być” lub „2″ zamiast „Do”, zaoszczędzisz postacie i potencjalnie koszt. Istnieje kilka świetnych tłumaczy tekstowych online, którzy mogą w tym pomóc.Wykorzystaj podane informacje, aby jak najlepiej wykorzystać swoje wysiłki w mobilnej kampanii marketingowej. Te wskazówki pomogą Ci zaoszczędzić czas, przechodząc przez etap prób i błędów, przez który musiało przejść wiele firm, zanim znalazły metody, które sprawdzają się w ich rozwijających się firmach.