Szybki i łatwy przewodnik po marketingu mobilnym
W świecie marketingu mobilnego istnieje wiele wspaniałych zasobów dostępnych zarówno dla nowych, jak i doświadczonych marketingu.
Dostępnych jest wiele stron internetowych, programów, e-przewodników, książek, filmów i innych zasobów. Ten zestaw wskazówek zawiera najlepsze porady, które pomogą dobremu marketerowi stać się świetnym marketerem.Podczas opracowywania mobilnej kampanii marketingowej ważne jest, aby upewnić się, że kampania działa na wszystkich dostępnych platformach. Jeśli Twoja reklama nie będzie działać, możesz stracić możliwość dotarcia do ważnego segmentu rynku! Przetestuj swoją mobilną kampanię reklamową na wszystkich popularnych urządzeniach.Wiadomości push w ramach działań marketingu mobilnego, takich jak wiadomości SMS, mogą być niezwykle skuteczne. Rozważ przekazanie kodów rabatowych lub kuponów klientom, którzy zdecydowali się otrzymywać aktualizacje od Twojej firmy. Zwiększa to wartość Twojego marketingu mobilnego i zwiększa prawdopodobieństwo, że klienci znajdą wartość we wszystkich dostarczanych przez Ciebie informacjach.Upewnij się, że Twoje reklamy działają na wszystkich typach urządzeń mobilnych. Jeśli twoje programowanie jest dostępne tylko dla jednego typu, takiego jak Android, stracisz na całych populacjach potencjalnych klientów z innych platform. Korzystanie z programowania wieloplatformowego to najlepsza metoda na przyciągnięcie jak największej liczby klientów do Twojej firmy.Użyj prawdziwego imienia i nazwiska odbiorcy wiadomości. Ludzie lubią czuć się ważni i rozpoznawani, a dodawanie ich prawdziwego imienia do wysyłanych wiadomości da im te uczucia. Sprawienie, by klient poczuł się tak, jakbyś personalizował do niego wiadomości, to świetny sposób na to, by poczuł się mile widziany w Twojej firmie.Traktuj swoich klientów jak ludzi. Zamiast ciągle bombardować ich informacjami o sprzedaży, rozważ wysyłanie im od czasu do czasu informacji istotnych dla ich codziennego życia. Jeśli znajdziesz interesujący blog na przykład o oszczędzaniu pieniędzy, wyślij mu link. Dzięki temu wiedzą, że nie tylko uważasz je za źródło dochodu dla siebie.Upewnij się, że Twoja witryna i/lub reklamy są spójne w wielu formatach. Nie każdy element technologii mobilnej jest taki sam, więc będziesz musiał dostosować się do nich wszystkich. Nie ma nic gorszego niż ciężka praca nad kampanią mobilną tylko po to, by dowiedzieć się, że osoby korzystające z określonego typu mobilnego systemu operacyjnego mają problem z dostępem do niego.Utrzymuj swój materiał w czystości, aby utrzymać swoją markę w czystości. Wysyłanie surowych, niefiltrowanych materiałów, nawet jeśli uważasz, że są warte uwagi, może zaszkodzić Twoim działaniom w zakresie marketingu mobilnego.
Rzeczy nie muszą być dziwaczne, aby przyciągnąć uwagę.
Po prostu muszą być godni czyjegoś czasu.Uzyskaj pozwolenie przed rozpoczęciem dodawania numerów telefonów komórkowych do bazy danych. Otrzymanie pozwolenia oznacza, że znalazłeś kogoś, kto jest zainteresowany Twoją usługą lub produktem. Jeśli nie uzyskasz pozwolenia, wysyłasz wiadomości, które prawdopodobnie nigdy nie zostaną przeczytane. Wysyłanie wiadomości bez pozwolenia może być również świetnym sposobem na zrujnowanie Twojej reputacji.Jeśli zamierzasz wysyłać SMS-y do swoich klientów, nie wysyłaj ich w niedogodnych dla nich godzinach. Trzymaj się z dala od wysyłania czegokolwiek wieczorem lub wczesnym rankiem. Nie wysyłaj również niczego w niedziele lub święta, chyba że jest to niezwykle ważne i istotne.Oto wskazówka dla każdego, kto jest nowicjuszem w marketingu mobilnym. Dotrzyj do swoich klientów i promuj w sposób odpowiadający ich zachowaniu. Wiele osób korzysta z serwisów społecznościowych lub wyszukuje produkty lokalne za pomocą aplikacji mobilnych lub przeglądarek mobilnych. Reklamuj się w tych obszarach lepiej swoim odbiorcom.Teraz, po przeczytaniu tych wskazówek, jesteś o krok bliżej do zostania asem w zakresie marketingu mobilnego. Dostępnych jest wiele informacji i musisz wiedzieć, jak je wykorzystać na swoją korzyść. Możesz zmienić swoje plany, aby znaleźć odpowiednią dla siebie strategię.