Dostosuj swój marketing do urządzeń mobilnych

Marketing mobilny okazuje się być najkorzystniejszą metodą promowania Twoich produktów lub usług wśród ogromnej liczby osób, z których wiele może nie być dostępnych w inny sposób.

Prawie nikt nie wychodzi z domu odłączony od tabletu, laptopa czy telefonu.Spraw, aby Twoje wiadomości były trafne. To najważniejszy aspekt marketingu mobilnego. Wiadomość tekstowa może być bardzo osobista i przeszkadza komuś bez względu na to, co robi. Unikaj zmiany przeznaczenia wiadomości e-mail. Twoja wiadomość tekstowa powinna być krótka i bardzo adekwatna do odbiorców, do których je wysyłasz.Oferuj specjalne rabaty lub wartość dla klientów marketingu mobilnego. Ponieważ mobilni obserwatorzy zwykle wymagają od klientów, aby zdecydowali się na otrzymywanie informacji, warto się zarejestrować. Oferując większe rabaty lub lepsze oferty niż te dostępne w Twojej witrynie internetowej lub w marketingu drukowanym, możesz zwiększyć liczbę klientów zarejestrowanych w Twoim programie mobilnym.Ułatw klientowi rezygnację z Twoich wiadomości. Jeśli klient nie chce już otrzymywać wiadomości mobilnych od Twojej firmy, powinieneś mieć prosty kod, który może wysłać do Ciebie SMS-em, aby sam się usunąć. Posiadanie zbyt skomplikowanego procesu może sprawić, że ludzie usuną Twoją firmę ze swojego życia.Opracuj aplikację. Aplikacje to programy na urządzenia mobilne, które wchodzą w interakcję z klientami na wiele różnych sposobów. Zapewniają łatwy dostęp do Twojej firmy poprzez program, który klient instaluje na swoim telefonie. Spraw, aby Twoja aplikacja była użyteczna i odpowiednia, aby przyciągnąć jak najwięcej uwagi i pobrań od obecnych i potencjalnych klientów.Poproś znajomych, aby pomogli Ci przetestować Twoją witrynę, reklamy, e-maile i inne aspekty związane z Twoją kampanią. Jeśli potrzebujesz obiektywnych opinii, możesz zatrudnić testerów.Jeśli masz ludzi pracujących dla Ciebie, koniecznie wyjaśnij im, jak i jak nie podchodzić do mediów społecznościowych. Twoja obecność mobilna jest tutaj bardzo ważna, a ostatnią rzeczą, której potrzebujesz, jest ktoś, kto słabo reprezentuje Twoją firmę, decydując się na spamowanie witryn społecznościowych lub przedstawianie Twojej firmy w złym świetle.Upewnij się, że zmodyfikujesz swojego bloga tak, aby wyglądał świetnie na każdym urządzeniu mobilnym. Jest to konieczne, jeśli używasz bloga do komunikowania się z ludźmi. Dostosuj swój marketing do urządzeń mobilnych

Twój blog może wyglądać dobrze z Androida, ale iPhone może go zabić.

Będziesz musiał zabrać się do pracy, modyfikując go, zanim inni ludzie się odstraszą.Przetestuj swoje strony docelowe, aby zobaczyć, który z nich działa lepiej. To świetna taktyka do wykorzystania w mobilnej kampanii marketingowej, ponieważ pozwala szybko umieścić lepszy materiał. Tworząc dwie unikalne strony docelowe, a następnie korzystając z narzędzi HubSpot, możesz przeprowadzić test podziału A/B i dowiedzieć się, na którą stronę wybrać.Chociaż liczba użytkowników mobilnych rośnie, nie oznacza to, że możesz przenieść swoją mobilną kampanię marketingową poza odpowiednią niszę i po prostu reklamować się na większym rynku. Nadal musisz pozostać w granicach swojego rynku. Przekonasz się, że każda nisza staje się większa, ale próba przyciągnięcia ludzi z zewnątrz to tylko zmarnowany wysiłek.Nie ma na świecie powodu, dla którego starsze media nie mogłyby znaleźć się w Twojej nowej mobilnej kampanii marketingowej. Musisz tylko przemyśleć, w jaki sposób ten materiał jest prezentowany Twoim klientom. Na pewno będziesz musiał pomyśleć o usprawnieniu go, skróceniu i o wiele bardziej przejmującym.Należy oczekiwać, że marketing mobilny będzie się rozwijał, ponieważ korzystanie z platform mobilnych stale rośnie. W niedalekiej przyszłości prawie każdy będzie miał smartfona. Marketing mobilny stanie się bardzo skutecznym sposobem dotarcia do nich. Dowiedz się, jak skutecznie docierać do klientów i wyprzedzać konkurencję dzięki poradom, które poznasz tutaj. Mam nadzieję, że twoje starania zakończą się sukcesem!

Kornelia